Annons

Annons

Annons

Skurup

Magnus fick inte lång garanti på nätkvittot – Elgiganten rättar till sist

När Magnus Bergkvist hämtat ut torktumlaren han köpt på nätet saknades uppgift om extra garantitid.
– Jag har säkert fått tio olika svar från Elgiganten, säger Skurupsbon som nu tvekar om han ska handla dyra varor på nätet någon mer gång.

Text

Magnus Bergkvist med torktumlaren som nu ska få rätt garanti.

Bild: Privat

Annons

Torktumlaren som Skurupsbon Magnus Bergkvist ville ha fanns inte i butiken. Därför beställde han den på nätet och hämtade maskinen i närmsta butik. Kvittot mejlades efter uthämtningen till hans e-postlåda.

0 kren månad

Skånska Dagbladet Digital 1 mån

Läs för 0 kr i en månad – därefter tills vidare 129 kr/månad. Ingen bindningstid. Säg upp när du vill.

Visa vad som ingår i Digital

Det här ingår i Digitalpaketet

  • Alla nyheter på skd.se
  • Nyhetsappen med pushnotiser
  • Nyhetsbrev med senaste nytt

Annons

Annons

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan