The­re­se Carlsson tränar mam­mor och gra­vida kvin­nor. Foto: Da­ja­na Kovacevic
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
Det är fram­för­allt bål och bäcken man be­höver stärka som ny­bli­ven mam­ma. Yoga kan vara ett sätt – här gör The­re­se Carlsson yoga hem­ma i träd­gården.
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
Yoga är ett sätt att stärka kroppen ef­ter för­loss­ning. The­re­se Carlsson visar en van­lig pos­i­tion i yoga.
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
The­re­se Carlsson i en yoga­pos­i­tion.
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
Barnets pos­i­tion är en bra stretch­öv­ning för ryggen. Men prova att knipa i bäck­en­bot­ten när du gör den, tipsar The­re­se Carlsson, mam­ma­trä­na­re.
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
The­re­se Carlsson, mam­ma­trä­na­re, hjälper kvin­nor att stärka kroppen ef­ter gra­vi­di­tet och för­loss­ning.

The­re­se hjälper kvin­nor stärka mam­ma­kroppen

The­re­se Carlsson har all­tid levt ett liv i rö­rel­se. Men när hon blev gra­vid och se­dan drabbades av för­loss­nings­ska­dor för­stod hon att det inte gick att köra på som van­ligt med trä­ningen.
Nu hjälper hon andra kvin­nor att få en stark kropp ef­ter att ha fött barn.

Redan prenumerant?
1 kr första månaden
Alla Premiumartiklar för 1 kr första månaden, därefter dras 99 kr per månad. Bindningstiden är aldrig mer än en månad. Säg upp när du vill.
Ingår i Skånskan Premium
  • Skånskan.se - Alla artiklar på Skånskan.se
  • Skånskan Plus - Förmånliga erbjudanden varje månad
  • Nyhetsbrev - Senaste nytt direkt i din mejlkorg