På torsdagen presenterades spelstudion Massives uppföljare till The Division av företagets vd David Polfeldt i det som ännu är Massives högkvarter på Drottninggatan i Malmö. Någon gång i slutet av året går flytten till det nya kvarteret som företaget köpt på Möllan. Foto: Ralph Bretzer
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
Julian Gerighty, creative director för The Division 2. Foto: Ralph Bretzer
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet
Logga in eller köp Premium för att se hela bildspelet

Massive följer upp succén

Malmö Malmöbaserade spelstudion Massives The Division var det snabbast säljande spelet under ägaren Ubisofts 30-åriga historia.
Igår lanserades uppföljaren.

Redan prenumerant?
1 kr första månaden
Alla Premiumartiklar för 1 kr första månaden, därefter dras 99 kr per månad. Bindningstiden är aldrig mer än en månad. Säg upp när du vill.
Ingår i Skånskan Premium
  • Skånskan.se - Alla artiklar på Skånskan.se
  • Skånskan Plus - Förmånliga erbjudanden varje månad
  • Nyhetsbrev - Senaste nytt direkt i din mejlkorg

Dagens fråga

Är du nöjd med Tre Kronors insats i VM?

Loading ... Loading ...

Nyhetsbrev